بد حجابی وآرایش زنان در آخر الزمان(جالب)
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، ، ، |

"بسم رب المهدی"
یکی از مهم ترین فسادهای شایع امروز در میان مردم مسلمان، پیروی از فرهنگ غرب و فاصله گرفتن از فرهنگ پاک و ارزشمند دین مقدس اسلام است.
انصافاً شیطان چگونه در بین ما مسلمانان نفوذ کرده که استقلال فکری ما را از ما گرفته و حواس ظاهری ما را کاملاً معطوف جو حاکم در دنیا نموده است، در حالیکه ائمه ی اطعار فرموده اند: اگر خودتان را شبیه قومی کنید، شما نیز از آنان خواهید بود.( عواملی اللالی جلد 1 ص 165)
این چه دردی است که این اسوه ی حسنه ی خویش را فراموش کرده ایم، اسوه ای که مادر شیعیان و درمان دردهای کهنه ی درماندگان است.
مگر حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) همان بانویی نیست که وقتی مرد نابینایی درب خانه را به صدا دراورد، خود را در کناری پنهان میکند و به پیامبر اکرم(ص) می فرماید: اگرچه او کور است و مرا نمی بیند اما می ترسم بوی مرا حس کند! ( نهج الحیاة ص 87)
چرا ما که پیروان حضرت هستیم از این رفتارهای حضرت زهرا(سلام الله علیها) درس نمیگیریم؟!
پیامبر اکرم(ص) از این آرایش و بدحجابی زنان آخرالزمان بعنوان فتنه ای بزرگ یاد نموده و فرموده اند: فتنه ی سخت را دیدید و صبر کردید و من از فتنه ای سخت تر در آینده برای شما بیم دارم که از طرف زنان می آید، زمانیکه النگوی طلا به دست نموده ( زینت خود را آشکار کنند)  و لباس های فاخر بپوشند و حتی توانگران را به زحمت اندازند. (نهج الفصاحه ص 61 حدیث 314)
باید اقرار کرد که این فتنه ی سخت در زمان بخوبی مشهود است و دختران و زنان جامعه ما نیز سخت گرفتار این دام های شیطانی شده اند و حتی ما مسلمانان کار را به جایی رسانده ایم که در یکی از تشرفات، امام زمان( ارواحنا فداه) از وضعیت بدحجابی و بی توجهی زنان مسلمان و زیاد شدن فساد و فحشاء اظهار ناراحتی و دلشکستگی نموده اند! (شکوه های صاحب الزمان ص 56)
آیا ناراحتی امام زمانمان برای ما اهمیت دارد؟!
پیامبر اکرم(ص) می فرماید: حکایت زنی که با زینت و آرایش، دامن کشان از خانه ی خود بیرون می رود همچون ظلمتی است در قیامت که نوری ندارد ( نهج الفصاحه ص 562 حدیث 2721)
چه تعبیری از این سخت تر که پیامبر اکرم(ص) یک چنین زنانی را به تاریکی و ظلمت تشبیه نموده و به ما فهمانده اند که اگرچه زرق و برق، خودنمایی و جلوه های ظاهری این زنها در دنیا خیلی به چشم می آید ولی همین افراد در روز قیامت تاریک تاریکند به طوریکه نه تنها زرق و برق بلکه هیچگونه درخشندگی نخواهند داشت و با پرونده ی سیاهی که برای خود درست کرده اند، خود را از رحمت خدای مهربان محروم نموده اند.
منبع: وارونه و خرافات در آخرالزمان، ابوالفضل سبزی
حضرت رسول اکرم (ص) می فرمایند:"درآخر امت من مردانی پیـــدا میشوند که زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت وعور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطـــر بهشت را نمیشنوند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خداوند به دور هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 10 / 11 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا